קורות חיים למנהל

יצירת קשרטלפון 

הזמנים משתנים, הכל כל כך דינאמי, מה שהיה נכון לפני כמה שנים – רחוק מאתנו היום כמזרח ממערב.

זוכרים? באו נעלה זיכרונות , נוסטלגיה, איך היה פעם...

  • פעם, מסמך קורות חיים למנהל היה דף שמתאר איפה היית ומה עשית.
  • גם חברות השמה היו דומיננטיות בשוק. מי השתמש ב - Linkedin?
  • היו מספר מתמודדים על כל משרה.
  • היינו שולחים קורות חיים והסיכוי שיחזרו אלינו היה גבוה, כי היה לנו מה להציע ואפילו היו קוראים את מה שכתבנו.
  • מי בכלל היה שם לב לאיכות הכתיבה, העיקר שהיה כתוב איפה היינו ומה עשינו.
  • רק אנשים היו קוראים את הקורות חיים.
  • קורות חיים היו קורות חיים ולא היה משנה בכלל אם אתה מנהל, עובד או סטודנט ובכלל לא משנה באיזה גיל אתה.
  • כל אחד היה כותב לעצמו קורות חיים וכנראה גם היה משוכנע שהתוצאה הכי טובה! כי מי מכיר את עצמו יותר טוב ממנו?
  • מי שקרא הרבה קורות חיים בחייו, כי הוא גייס המון אנשים, היה משוכנע שהוא יודע/יכול בקלות לכתוב על עצמו (האמת, זה נכון גם היום...)

האם היום המצב זהה, או דומה למה שהיה פעם?

אז מה קרה, מה השתנה? לפני כ- 15 שנה (2002) זיהיתי צורך לתת מענה שלא בשוק העבודה הישראלי. אחרי 25 שנות עבודה בשוק ההי-טק במיטב החברות בארץ, אפילו בעולם, יזמתי והקמתי סטארט-אפ לכתיבה מקצועית שיווקית של קורות חיים למנהלים והכנה לראיונות עבודה לבכירים. כמו כל התחלה, הכל הלך קשה! כשסיפרתי על העסק שהקמתי, עיקר התגובות היו: "מי ישלם לך על כתיבת קורות חיים?"  "כולם כותבים לבד" "יש תבניות באינטרנט"  "מנהל קרא הרבה קורות חיים בקריירה שלו, הוא לא יודע/יכול לכתוב לבד?"

עברו מאז 15 שנה...והיום מה המצב?

מסמך קורות חיים למנהל שיתאר רק איפה היית ומה עשית, כנראה יעביר מסר של פועל ולא מסר של מנהל. אם תסמוך על חברות השמה כנראה שלא תמצא משרה הולמת הרבה זמן כי כמות המסמכים שהן אוגרות היא אדירה והן מסוגלות לעזור, במקרה הטוב, ל- 10% מהמאגר שלהן. השתמש ב- Linkedin ובשיטת "חבר מביא חבר". פנה ישירות לחברות שבהן אתה רוצה לנהל.

מספר המתמודדים כיום על כל משרה הוא אדיר! עברו הזמנים שמנהל היה נכנס לתפקיד בחברה ויוצא משם לפנסיה. כיום, 5 שנים באותה חברה, נחשב לטווח ארוך. בימים אלה,אנחנו נמצאים בעידן של Agile/Tweit הכל מהיר/זריז/מצייץ. אם תשלח  קורות חיים של מנהל כמו ששלחת לפני כמה שנים, הסיכוי שיחזרו אליך, כי אתה חושב שמה שיש לך להציע, מתאים בול למשרה המוצעת, שואף ל-'0'.

מי בכלל מתאמץ לקרא את מה שכתבת?! לא העברת את המסר במספר שניות מצומצם, המסמך נזרק לפח. שמים לב לאיכות הכתיבה, למשמעות המילים שאתה משתמש במסמך קורות חיים. קרוב לוודאי שכתיבה שיווקית של קורות חיים למנהל, זה לא התחום שלך. אני טועה?

אתה יודע איך להתמודד עם הרובוט?

לא רק אנשים קוראים את הקורות חיים, גם רובוטים קוראים קורות חיים.  קורות חיים של מנהל, חייבים להיות שונים מקורות חיים של עובד ולא משנה באיזה גיל אתה ועד כמה בכיר אתה. המסרים שאמורים לעבור דרך מסמך קורות החיים שלך חייבים להיות מסרים של ניהול/ניהול בכיר. כשאחרים נעזרים בכתיבה מקצועית שיווקית של קורות חיים ואתה כותב לעצמך, אתה יוצר לעצמך מצב של נחיתות יחסית לאחרים. מנהלים שמכבדים את עצמם פונים לבעל מקצוע.

חלק ניכר מהמנהלים מבינים שלקרוא קורות חיים ולכתוב קורות חיים למנהל, זה לא אותו דבר. כשיש שירות של כתיבת קורות חיים למנהל בכתיבה מקצועית שיווקית, כדאי לך להשקיע בעצמך! פנה לבעל מקצוע המתמחה בכתיבה מקצועית שיווקית למנהלים בכירים. זאת השקעה שמחזירה עצמה מהר מאוד ובגדול! התוצאות מגיעות.

קורות חיים למנהל